måndag

tagit nytta av snön idag :)  jag och mammi åkte ut till bror och lekte med bror martina och gustav! super kul så himla söt är min lilla plutt!  helt galet hur gullig en unge kan vara, men blir knäsvag!  så mysigt var det men kallt om fötterna :P   sen övningskörde jag hem, gick super bra. Hem och laga käk kyckling och ris blev det m m mmm!! sen läste jag klart boken och mot slutet var den riktigt bra faktsikt! lite väl ses ibland men ändå helt okej! Ett ufo gör entre av Jonas Gardell läste jag. Nu ska jag läsa klart engelskan med sen har jag bara idrottsuppgiften kvar men den förstår jag mig verkligen inte på asså. Nu sitter adam i min säng och pluggar för fullt på teorin, dags snart ju han fyller vuxen på torsdag redan :) ruuuligt hih.

dags att gå,  puuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0