klockren

idag var iaf MIN braiga dag!  vakna och va super pigg och glad gick om 30 minuter tidigare än ja borde!   det är inte ofta det händer, faktiskt aldrig?  men oj vädret så  soooligt :) 
hade mental träning idag igen, helt okej faktiskt. lisa drog ifrån den lilla fuskisen:P 
och sara och ja låg och slappna av förutom att sara var kissnödig bahah :D  såå söööt <3
sen efter gick jag och sarus till stan sen åkte jag hem. 
nu har ja precis ätit me familjen, super goott!!
och snart kommer beccis så ska vi ha myskväll hos mig!!! käka godis och mysa. ÄLSKLING.

imorgon ska vi åka ut till bror och johanna dom har flyttat så ska
åka ut me smörgåstårta och så!
sandra plutten ska följa med också. blir kuul!  hoppas dom bor fint nu med.
kvällen blir party ser det ut som. och sova hos adam är ett måste, läängtar såå efter dig!!

Natta och Ida kom hem idag :) såå härligt. får träffa imorgon saaknat er massvis.

image195

Kommentarer
Postat av: Moaa

Hey p¨dig själv
snygging :D

2008-03-08 @ 08:16:52
URL: http://moamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0