hejsaN

Låångfredag idag! och mammi kom hem nyss :D  jag blev så glad, kramades massvis. Skönt att du är hemma!  Henka och Johanna kom en sväng med och dom hade med sig en av valparna som johannas papap köpte, guud så söt den var, lille lukas var det!  Så otorligt gullig.

Igår så var jag med min vickan, käka taco och massa gott och myste och prata! saknat dig vännen.
Det var toppen att bara vara med dig och skratta med dig gullunge. Du är så viktig för mig och ja kan prata me dig om allt verkligen <3lovelove

Fick en gullig överaskning igår med, av en av mina bästa vänner! Rebecca kom hem till mig och lura mig totalt, jag trodde hon var ledsen sen ser man hur den lilla busungen ler och ger mig världens sötaste påse med ett påskägg och en lapp i! jag blev så hiiimla glad, värmde hela mig. Så otroligt gulligt av henne. Du är så omtänksam och fin vän becca och jag är så glad som har dig. Jätte fint hade hon skrivit till mig :$  ÄLSKAR DIG



image214 Old pict, but I love!


avslutar med:  förlåt älskling, inte mennigen att det skulle bli så fel!
du är det bästa jag har :) ses ikväll<3

Kommentarer
Postat av: Beccs

hihi :) vad roligt att du blev så glad! jättehärligt! det är så underbart att göra de till någon som verkligen uppskattar det! Allt jags krev stämde och gav det till dig för jag kände att du var värd de :) de var väl ändå de minsta jag kunde ge :P men kul att du blev så glad :D Älskar dig plutt

2008-03-21 @ 16:20:30
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0