av mig

Hej mitt vinterland!
Jisses vad det snöar, så sjukt. Så är det sådär blaskigt och jobbigt, jag blev helt sur i skorna.
Jaa vi har allt ett speciellt  klimat i Svergie! Skolan idag var heeemsk, jag var så trött så det finns inte
och så hade vi Göran också! snälla försök hitta en mer tragisk människa?!  Men nu är den dagen slut med
och nu sitter jag här hemma och ska väl käka något och sen är det dags för att plugga som tusan.
NU är det väldigt mycket att göra för min del.

Jag hade det iaf hur bra som helst i sälen. Så sjukt kul och mysigt så det finns inte.
Kan åka snowboard med nu, så jäkla kuuuul!  första dagen var heeemsk asså jag slog mig hela tiden
shit vad svårt det var men redan senare på dagen åkte jag rätt bra! Andra dagen gick super bra. Adam var en skit bra lärare han fick stå ut med mycket fula ord och nästan tårar haha. Jag var såå larvig när jag ramla och slog mig tyckte så synd om mig själv :P  Men det gick bra till slut och både adam och hans familj tyckte jag var super duktig som lärde mig så snabbt och inte gav upp!  Fan vilken familj jag hamnat i, helt enkelt bäst! alla är så himla snälla mot mig och behandlar mig så fint. Adams pappa sa flera gånger i sälen att det är min förtjänst att adam är så glad och mår så bra. Att  lilla jag gjorde deras semester till något bättre känns guld värt!  Så glada är dom, lixom sitter och skrattar ihjäl mig när vi kolla på melodifestivalen!  Kunde inte bli en bättre helg, jag har svårt att släppa in människor men efter helgen så känns det verkligen som jag hör hemma hos dom!  hela hans familj ser på mig, pratar om mig som en i familjen! en glad liten plutt som han sa :P haha.  Jätte god mat, super fin stuga, härligt väder och allt.  ut och åkte kl 9 sen hem kl 6 och då vare det dusch och käk och sen mys vid tvn som gällde. Jag var så glad hela  helgen.  Bara min adaaam som gör mig så jäkla glad!!  jag förstår inte ens själv hur underbar han är, han gör allt för mig han är finast av alla som finns och han är bara miin! Galet kära är vi och det känns och syns. Bäst är han på att åka snowboard med :D super heeeet juuu!  det är sååå ballt med snowboard och att det är en riktig SNYGGING som åker är ju suveränt!  passar ju mig ;D
kan skriva hur mycket som helst men det orkar jag inte! hah

får dom andra bilderna snart!


Kommentarer
Postat av: mia

aaaw gumman! shiit va kuul!!

2008-03-17 @ 18:35:56
Postat av: Becca

Sååå underbart för dig det var du så värd :)
är så oerhört glad för dig och adams skull.

2008-03-17 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0