allting som jag vill

Helgen redan snart slut! men den har varit finfin. Var hos bror och johanna igår, super fint var det! 
jag övningskörde hem med, jag blir bättre iaf men måste bli säkrare. sen färga ja håret när jag kom hem, blev jätte bra faktiskt! Mamma som tipsa om färgen :)   på kvällen blev det party ute på landet.  ja det va riktigt kul!  mycket dans och sång iaf! den festen bjöd iofs på det mesta :D haha.. gaaalet! MEN  damn vad roligt allt annat skit som hände hör ju till?  lixom man ger ju allt folk något att prata om och galna saker hör till. Om folk tycker att det som hände på den festen var något spec så har dom ju inte upplevt riktiga fester!  bhaha.
Tur att jag hade min adam där, du gjorde kvällen mycket roligare :)
Åkte hem till adam och sov sen. mysigt värre!!!! Och idag så har vi hållt på i adams rum massa, duktiga :D jag är så snäll som hjälper till. Det kommer blir jätte fint, ett helt nytt rum!! 
Käkat jätte god mat, Famo och Moa kom ut med :)  Och IDAG har dom bokat!!!! så på torsdag åker jag med adams familj till SÄLEN! så jäkla roligt det ska bli. Vi ska bo i en stuga för tio personer,så den är jätte stor och fin! Dom har typ rabatt där så därför tog dom en så stor. Jag och adam får en hel övervåning för oss själva med tv och allt ;D
Guud vad jag längtar. Jag ska faktiskt lära mig att åka SNOWBOARD det är på tiiden, nu kan ja ju låna moas snowboard med så det är ju perfekt. Adam ska vara min personliga tränare haha. Jag är gladast, får åka med min älskling och hans familj som jag trivs så jäkla bra med och har såå kul med. 
Det kommer blir toppen!!!  Nu ska vi äta godis, och sen är det köping och wallander som gäller hos familjen august!  

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allting som du vill kan du göra AAAaa

2008-03-09 @ 20:15:21
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Oh va kul! Jag vill med lära åka snowboard, så jävla ballt !

2008-03-10 @ 17:15:38
URL: http://johannaullrika.blogg.se
Postat av: Moa

Låter underbart :D

2008-03-12 @ 08:20:08
URL: http://moamadeleine.blogg.se
Postat av: Becca

oh så underbart för dig gumman! det här berhöver du verkligen :) bara fåkomma bort inta tänka på nåt förutom hur bra du har det med adam och hans familj :) så kul att lära sig snowboard det vill jag med kunna :D:D

2008-03-12 @ 12:08:41
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0