ajaj

jag är generös!  idag på stan sprang vi på en gullig gubbe som bad om pengar. mia och ja gav honom lite mynt.
jag kände verkligen dåligt samvete för jag gav honom så lite när jag sen skulle springa iväg och köpa en tröja till mig sjävl. och den stackarn har inte ens maat? så jag köpte min tröja sen tog jag ut 100 och leta upp gubben igen. han blev jätte glad och jag blev jätte glad. jag mådde så bra sen när jag gick ifrån han. jag tycker så otroligt synd om såna människor. inga alkisar utan bara såna som de har gått snett för, inte kan försörja sig.  inte mitt ansvar jag vet men jag känner mig iaf gladare när jag gjort någon nytta.  sen kom en sån där kille ni vet som håller i en vit pärm och vill ha pengar till barnen i afrika. stog ja där och lyssna på han i 15 minuter. intressant var det faktiskt!  helt sjukt hur människor lever. eftersom jag inte är 18 så krävde dom inga pengar och jag behövde inte få dåligt samvete :)   sen efter det blev jag aaarg!! helvete vad irriterad jag blev men men..  gick och sola sen iväg och träna.  och nu är jag hemmaa. jag är lite små sur fortfarande men det är väl en sådan kväll.  adam håller på att försöka muntra upp mig men jag är envis :P haha.  skulle följt med dig hem älsk, allt är sååå mycket bättre när du är nära! 

JAG TAR SOVMORGON IMORRON! fuck historia..


mental träning var helt okej! trevlig lärare. jag har höga förväntningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0