Tisdag eller?

Slappis dag!   träna förut, shit va jobbit det var! inte kört på 3 veckor fy mig. men det var kul faktiskt ska nog köra på torsdag med samma!   Imorgon är det joobb hela dagen, först 10 -15  sen 17-21  jisses kommer va så trött och hungrig för kommer säkert inte hinna äta, gör jag aldrig.  aja blir att lägga sig skapligt vilket blir svårt eftersom jag sov till 14, haha asså ja tänker att ja inte vill sova bort hela dagen men sen när ja vaknar kanske 11 och ser vädret och vet att jag absolut inte kommer göra nåt vettigt idag så somnar jag hellre om :)  vill ha sol, bad och åka båååt! 

i huvudet hela tiden!  tankar, hopp och tro. inget är över före det verkligen är sagt.




Kommentarer
Postat av: Becca

:) sån mysig och bra midsommar hade vi! <3<3<3

2008-06-25 @ 16:23:43
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: Becca

HAHHAH nej vad kuuul =D tiiihihi!

roligt roligt ;D jaao ta allt reda på vem de är ;)

då var de df du inte svara förut asså ;P? du jobbar? Puss älskling! <3<3<3 måste ses i veckan

2008-06-29 @ 13:26:24
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0