tankar

somna 05, vakna 14!   det är nu dygnet vänder och det som kommer leda mig till ett halv år svårighet och trötthet i skolan.  Nu är det som vanligt, sista året som är vanligt och i rutin. jag längtar.  har mycket i huvudet just nu, många val.  jag vet iaf nu att jag ska behålla det hur dumt det än kanske verkar men det är mitt val!  jag fixar det här jag är ledsen för att det blev såhär och att jag gjort fel, tillome sårat! ibland gör man inte rätt för andra men kanske rätt för sig själv?  fast jag vet inte det heller faktiskt.  Allt jag vet är att allt löser sig på ett  eller annat sätt :)

i mina egna tankar så hade jag en riktigt dålig arbetsdag. japp men men! 

imorgon ska jag träffa Sandra! min bästa vän glömt säga att hon flyttat hem nu och jag får träffa henne massa. Älskar att ha dig nära du är helt underbar <3


Kommentarer
Postat av: Becca

Det mesta brukar faktiskt lösa sig på ett eller annat sätt fast man verkligen inte tror de och att de inte känns så men tro mig det gör de! <3 Jag tror på dig!!

2008-06-18 @ 18:56:16
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0