Mhm

helgen slut!  varit super bra,  var ute på wasa i fredags, röjde och hade dyng kul  :)  lyckat lyckat.  kom hem vid 4 sen var det vara upp och jobba vid 8, haha lite små jobbigt. Men slapp bakiiis! var dyng trött sen när jag kom hem till adam, vi grilla och såg på matchen och chilla bara. Somna som en liten bäbis kl 00 sen upp igen vid 8 och iväg till goflen.  Idag har jag och mamma övningskört i typ 3 h! gick så bra så. sen laga vi mat, kycklig och ris!  nu sitter jag här och ser fram emot en SOVMORGON!  yes.  ska kanske till mormor med, min fina mormor!  sen jobba kl 16.   skriva skriva oj vad jag skriver bahah.  HEJBLOGG

jag har inte glömt, har du det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0