MåndagLOV

knäppa nya blooogg.  varför ska dom ändra allt? så jobbigt.

stan idag med sandra :) shoppa shoppa!  svårt att hålla i pengarna känner jag.  är totalt kär i min klänning! sandra var sko kåt så jag vet inte hur många skor vi testa!   nu har jag ny bekini med köpte det häromdagen, och invigde den i lördags, super fin.   Min mobil är som nyy, så skönt. saknat den men blir tomt att inte köra snake mer haha. jag som slåg rekord på 3560 idag! HEJNÖRD.   men får köra på adams för han har ju med en låne mobil nu, för den klanten bada med mobilen!  asså gud vad jag garva när vi kom på det.
nattas röj fest var toppen! så jäkla kul, bästa på länge! blev för full för utgång dock haha.
åkte till stegeborg och åt med adams familj i lördags med, ap gott kan jag lova.
massa massa SOMMMARKÄNSLA!

snart kommer Vickan så bra för jag saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0