måndag

Lördag - måndag har ja spenderat med mina bästa vänner sandra och vickan :)  mys pys har vi haft. varit i deras kompis lägenhet och spelat buzz, singstar och kollat på massa bra filmer och självklart ätit massa gott, taco i lördags och igår var det fläskfile och ungspotatis och så lite godis och chips på det. behövde verkligen göra nåt roligt men ändå inte jobbigt, är så jävla mycket just nu och mår kanske inte som den bästa men då är det tur ja har mina vänner! ritkigt roligt och mys har vi haft det! <3 


livet ger mig mer och mer, samtigt som det tar det bästa ifrån mig. jag vet ingenting känns det som, känns som jag går och väntar samtigt som jag inte gör det, vad väntar jag på? att du ska älska mig? det gör du, att ja ska älska dig? det gör jag.  jag kommer aldrig få klartecken på hur det ska vara, jag vet bara att allt har en menning, det tror jag på!!  är det nu jag ska kämpa som fan?  jag önskar jag kunde men ja har tappat all ork, all kraft.  finns tusen saker jag vill ändra på i det här livet, så kommer det alltid vara. känns inte som jag är värd nåt, det bästa tas ifrån mig, ännu värre jag tar det ifrån mig själv. Jag vet att jag är en kärleksfull person och det är precis det du har fått en stor boll med kärlek.  Jag trodde jag var splittard förut, ja hade ingen aning om att det verkligen fanns en känsla som är splittard. en ensam, splittrad flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0