intebra

Det blir inte alltid som jag vill, ne verkligen inte.  träffa min själsfrände idag. Det var verkligen du. idag var ännu en dag med funderingar.  träffa vickan med! vickan är finast och ingen får skada henne.  jag ber för er!
jag tycker ni borde förstå. jag är ett levande bevis på det.  ni borde se hur det blir inte göra samma.  idag var en ny dag. jag vakna på natten, hade adams armar runt om mig!  låg bara och titta!  tårar som jag aldrig får slut på. jag kröp närme honom och somna om.  jag hatar ångets nätter, jag hatar att ha ont i magen dag som natt.  jag kan inte hjälpa mig själv, det finns en menning med allt. jag vet att jag är bra och jag vet att jag är älskad. jag har bara sjunkigt ner i mig själv och dragit ner mig själv. 

helt plötsligt är jag rik?  men ja bryr mig verkligen inte ett jävla skit.

mina känslor i ett fucking blogg inlägg! så patetiskt.  ska plugga nu, måste det! frågan är om jag ens kommer slå upp det där svenska häftet och anstränga mig.

adam min i 8 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0