betyg

riktigt varmt ute!  låg en stund i vasa med beccis, skönt men vaaarmt. sen på bussen så bara stank det svett så jäkla äckligt!   hemma nu iaf ap hungrig men erik och jacob har tagit köket så väntar lite :p   satt mmig här så länge. sista dagen i skolan idag! fick betyg, mina betyg! mammsen blev jätte glad över mina betyg vilket känns enormt bra för mig. och så lägger jag till att min mamma har fått en ännu större roll som kriminalvådare!  grattis grattis :) vi ska fira i helgen!   Igår shoppa jag massa fint, men ingen ork att lägga upp tssss.

imorgon är det studenten! jag är så besviken på er.  89 orna suger :p  så himla lugnt. tråkga är dom och det har jag hört många tycka så sura inte på mig nu :D   kommer ihåg förre året damn vilket liv det var på stan och allt!  men men,  90 orna tror jag kommer röja loss, dels är vi en så stor årskull och så är det verkligen många som röjer fast det inte är deras student :P   SKAM PÅ 89OR! 

hej hopp gummi snopp!

image231

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0