11/6

nu blir ja aarg!  min mobil var som ny och allt var bra tills nu, täcknigen suger!  har inte täckning där nere men upp på mittt rum har ja det?  den är helt mojje tog dom bort det eller?  fan va sur jag ska va imorron när jag går dit.  jag blir galen fan ska jag vara utan den i en vecka till?  jaja.   nu kom jag nyligen hem från landet, adam och jag åkte dit igår bara vi två. laga mat och hade mys!  skönt att bara åka iväg sådär spontant kl 8 på kvällen, kom lagom till matchen som var super bra!   tack för igår honey <3
nu håller jag och mamma på att göra bullar :D  väntar på degen just nu! så jäkla gott. nu blir jag tjockiiiiis.

Imorgon ska jag börja jobba!  thhih. känns toppen! ska jobba tros-sönd. adams snälla syster fixa jobb till mig på Ingelsta golfklubb! så himla kul :)   + att jag ska jobba kvällar i en telefonväxel, sitta och svara på frågor typ.  men är bra lön! så nu har jag två jobb nanana. hoppas det blir bra på båda ställena.

Nathalie är i jönköping och jobbar tönt att bara draa!  men ses om två veckor :D och imorgon åker Maria utomlands!  oj vad alla åker, jag ska minsan med åka iväg :D vem är påååå??

sommar

Kommentarer
Postat av: Becca

JAG ÄR PÅ SÅ IN I HELVETE!!!!

2008-06-11 @ 18:09:21
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0