MÅNGA ORD

Gaaaaaaaaaaaaahhhh! jag är sååå glad. det är inte klokt allt som hänt idag!!   JUST IDAG 8 juli.  DRÖMMER JAG`?  fuuuck nooo.   det är en sån lättnad ni anar inte,  tyvär vill ja inte skriva om det i bloggen men kära läsare det är enormt!   jag har varit med om det förr, drygt 3 år sen!  jag var lycklig och det vara i minst ett halv år,  det gick åt helvete och ja grävde ner mig i flera månader det var hemskt. sen dess har ja gett upp allt hopp, tills idag!  jag hörde orden jag aldirg fått höra i mitt liv. samtidigt som ja inte vill ja ut nåt i förskott så var det en sån lättnad. och ja säger det här och nu, även fast dte inte går vägen nu  så fick ja höra dom orden och dte var dom som betyder något!  jag har fått hopp igen och jag ska göra allt jag kan för din skull.  min börda ja haft hela mitt liv ska en gång för alla försvinna och ja kommer må bra!

kommer aldirg glömma denna dag!! 

LIVET HÄR OCH NU, MITTT FRAMFÖR OSS!

jag älskar mig själv :)


Kommentarer
Postat av: Becca

Så himla underbart att höra :) du anar inte, hela jag blir helt glad!! Så himla glad för din skull de är så så härligt att få höra att du känner sådär och mår sådär!! finns inget bättre <3<3<3 jag tror på dig! MY GIRL! du kommer gå långt

2008-07-09 @ 19:52:29
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: Becca

hihi jao jag är allt en liten nörd :)

oh snart ses vi :D::D

2008-07-10 @ 18:40:04
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0