Måndag

Jobbat idag, super varmt var det stog och svettades när ja langa maten ;O haha men men är ju sommar!  sen sprang ja in på elgeganten och kolla mobil, ingen som ja va sugen på fanns på lagret så ja får kolla vidare. Väl hemma käka jag sen kom sigge plutt! nu ska jag vara hundvakt till honom till onsdag, mys!  vi sprang till becca och grilla och bada med maria och linnea. super mys, sigge bada dock inte :P han är världens gulligaste (förutom min egen hund då)  haha men han är sånt busfrö och ska leka och jävlas hela tiden. sjukt gullig

ledig imoron yeeees! sigge och ja ska till badet med nattis de blir nog mysigt, ätnligen är hon hemma igen :D




Kommentarer
Postat av: ida

nemen heej på dig goding!;D

2008-07-28 @ 22:30:27
URL: http://imoe.blogg.se/
Postat av: ida

tack så mycket vad glad jag blir :) hihi. Allt är kanoners med mig, hur är det med dig? :)

2008-07-28 @ 23:02:09
URL: http://imoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0