sjunger



hur det än blir, hur jag än väljer så är jag så glad att jag har dig i mitt liv adam! du är det bästa som hänt mig.
vi började träffades i april/maj. du var den första jag träffade efter mitt förhållande! jag hade precis kommit in i singellivet. minns allt, första gången vi kysstes, jag var så himla glad!  sen träffades vi från och till fram till sommaren! jag var inte redo för något förhållande, jag ville leva mitt liv! jag ville göra misstag, jag ville bli ledsen, jag ville leva, jag ville vara spontan! efter att ha varit bunden sen 13 år så blir man som på nytt när livet förändras. jag levde mitt liv, jag var singel och partynisse, levde med vännerna, åkte till ayia napa  men det var efter den resan jag tappa det. alla har en plats här i livet! jag tyckte om dig från första början men jag släppte inte in dig för jag ville ju vara själv! men jag la aldirg undan dig. du var speciell för mig från första stund bara att jag hade bestämt mig för hur jag ville leva nu, ensam! jag ville vara stark och visa att jag kan klara mig ensam, behöver ingen att luta mig mot.  i oktober börja vi träffas igen och hitta varandra på riktigt! och jag är så glad idag att vi inte släppte varanadra, vi visste båda att det fanns nåt, jag gömmde det och du fick inte chansen!  efter ett tag så kändes bara allt så rätt med dig, jag blev så fruktansvärt kär i dig! jag spara på det, jag älska dig och det gör jag idag med!  du är finast, ingen har någonsin brytt sig så mycket om mig som du gör, du ger mig så mycket glädje och skratt!  jag vägrar släppa dig adam, hur det än blir även om jag åker så vill jag ha dig i mitt liv för du är min kärlek och jag gör vad som helst för dig! aldrig utan dig älskling, jag vill aldrig vara utan dig <3


image129

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är precis så det ska vara och kännas (:

2008-01-14 @ 21:59:46
URL: http://johannaullrika.blogg.se
Postat av: mia

å herre vad fint. allt till dig, för att du är värld det...

2008-01-15 @ 16:45:37
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: Maria

oh va gulligt :) hihi

2008-01-15 @ 18:24:02
URL: http://maaryy.blogg.se
Postat av: carolina

ni är lycka! :)

2008-01-16 @ 13:48:54
Postat av: Sandra

Åååh vad glad jag blir när jag läser det där! Så glad att du är glad älskling !!

2008-01-19 @ 23:56:53
Postat av: Becca

herregud vad glad jag blir :) så underbart och då är su fucking värd all lycka och kärlek! så glad för din skull!! ;D

2008-01-21 @ 12:26:01
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0