okej

förlåt men, vilken dag!!!! först dansen, lite segt men okej! sen halv elva var ja på dagiset och jag hade dubbelt så mycket energi för barnen än när ja kommer vid åtta. det var verkligen super bra! torsdagar kommer absolut bli bästa dagen för det är verkliugen för mycket att leka i sju timmar i sträck. så idag var det jätte gull på dagiset, lekte och rita med dom söta och ingen bajsa på sig :D så var en söt flicka ledsen typ hela tiden så jag fick bära omkring på henne jätte mycket och det är ju så mys! så länge dom inte är äckliga så funkar det bra! imorgon börjar ja tidigt igen men jag får väl hitta på nåt kul på förmiddagen så tiden går fort för det är roligast på eftermiddagen där helt klart!  ska tänka hela tiden dom är söta bara söta inte bajsmaskiner :P  nog om dagiset, träffa natta efter sen vid fyra typ! gick på stan och shoppa! sen tärffa ja fanny gull med så bytte jag natta mot henne!  jag hitta faktiskt massa fint idag på stan, gud så kul :D var lite hanlda sugen!  sen hem till mamma prata med henne! fick nämligen ett intressant samtal på bussen så nu ska jag få en tid för intervju sen får vi se hur det blir!  avslöjar inte mer nu (A)  mamma blev jätte glad och  stolt så känns bra att hon ställer upp för mig.  nu käkar jag och kollar på vänner :D 

livsglädje - mia


Kommentarer
Postat av: mia

bästa erika! vad härligt med gull dag hörrö :) tänk på som jag sa, ingen är tillräcklig alltid, gör man bara sitt bästa så kan det ju bara bli så bra som det kan... eller nåt sånt :) saknar dig

2008-01-10 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0