inlove

tack vare dig,
du hjälper mig så mycket! våra härliga pratstunder är unika. 
drömmar och mål! det är så skönt att prata och dela med sig
av sina tankar.  jag älskar att ha viljan, älskar att veta vad jag vill göra.
när jag pratar med dig så känns allt så lätt.
jag älskar dig adam, min andra halva.

kalifornia är otroligt fint. ditt vill jag åka :)

hade riktigt kul igår, roligaste på länge! massa folk. sen puss.
nu är jag hemma och mamma, erik, rolf och ja har just bakat pizza! as fina :D
min blev finast!  är i ungen nu, snart ÄTA :D

image152

Kommentarer
Postat av: mia

saknar dig....

2008-01-28 @ 16:53:01
Postat av: Becca

du är så sjukt vacker erika både på ut och insidan :)

2008-01-28 @ 21:07:37
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0