idag, nästa år

redan så är lovet slut! om det är bra eller dåligt bryr jag mig inte om. det roligaste på året är slut.
ett nytt år och jag har inge nya löften direkt, tar det som det kommer.
men jag är trött så trött på det här.

ska ha praktik nu i 6 veckor, varit negativ inställd på det men det kankse är bra, lite förändring
inte bara vanliga skolrutiner.
jag är inte alls nöjd med det här.. blir depp!
prata med mamma om det förut. det är ca 1½ år kvar tills jag går ut skolan jag har alltså gått min halva tid på haga och jag har från början bara längtat tills jag slutar så jag får göra det jag vill, gå den högskola jag vill, plugga utomlands och allt! det känns så långt ifrån fast det har ändå gått så  snabbt. det känns fel att vänta ännu ett år för att få ta studenten och stå på egna ben men det kanske inte gör något när man har såna mål. jag vill åka, och då borde jag göra det trots alla motgångar.

bror och jonna fyllde år igår :) blev två firande på samma sak! lyckat. grattis <3<3
och becca och alex mina kära vänner åkte till thailand igår! hoppas ni får det bra :)

ätit fruktsallad nu, gottgott! kollar på micke och molle :D hhah, snart börjar victoria secret show 20.00 kanal 3! det måste ni se!

Kommentarer
Postat av: mia

you can do it you can to it yo caaaaan. :D jag vet det bejbii darla, jag vet det!

2008-01-07 @ 15:23:52
URL: http://miiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0