/////



att inte veta är värre än att veta!
 

JAG BLIR PÅVERKAD!! såå påverkad.
blogg kanske inte är något för mig,  skriva är bra för mig, jag skriver mer och mer på papper, med en vanlig penna. jag har haft ett A4 block rätt länge nu men nu är det fullt! fullt med mina tankar och mina ord. jag visa det erik igår och när jag blir äldre ska jag ge det till mamma, hon förstår mig inte nu hon förstår mig inte när jag lider hon förstår inte min glädje eller min ilska men det begär jag inte heller. jag är djup jag är så himla känslig och tankfull. det blir ett pass kort för mig. jag tänker och jag mår bäst när jag kan skriva ner mina tankar.  jag har fått min bok i julklapp! En härlig bok av mia törnblom och igår invigde jag den!  den ska med bli en liten putt för mig. ser fram emot att läsa den om ett år!   blogg kommer och går!   livlina! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tror jag fröstår vad du menar honey. Men iförsig kanske vi förstår på två olika sätt. but you know iam always be by your side

2008-01-03 @ 01:47:09
Postat av: Becca

ååh gumman vad glad jag är att du fick den :D den kommer bli´perfa, jag ska med skriva i den varjeeeeee dag. de måste man göra. har du börjat skriva i den? :) saknar dig älsk!

2008-01-03 @ 10:57:13
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: J

Jag håller med, hellre veta än inte veta.

2008-01-05 @ 16:53:15
URL: http://johannaullrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0