blää

det finns absolut inget värre än att vara magsjuk! vakna natten till fredag och hade grymt ont i magen, låg och typ tjöt en timme sen kände jag att det var på väg upp så sprang till toan! USCH!! det är så äkligt! men känner sig så ynklig när man spyr, och ja var ensam med så  tyckte extra synd om mig själv! så ringde mamma fyra på natten så kändes det bättre. sen somna jag om. dum som jag är gick ja till dagiset ändå hade ont i magen hela tiden, var övervarm och helt slut. men gick bara till tolv sen gick ja hem stolt som klara den dagen :P  somna direkt och sov till fyra, tog ett bad sen somna om till sju. mamma blev med sjuk så vi låg i soffan som två döingar och drack te och kolla på lets dance!  somna vid tolv igen sen vakna ja vid nio i morse och var pigg och jätte hungrig. våga inte äta mycket direkt men fick i mig en macka :)  känns bättre idag, än så länge!  hoppas det bara var något tillfälligt.

det är tolv inne på msn med mig! hmm, ah jag brukar med sova kl NIO EN LÖRDAG! haha jaja nu vet ja inte vad jag ska göra, jag har sovit tillräckligt! får lyssna på bästa adam tensta och plocka lite i rummet det blir alltid stökigt när man är sjuk, bara kastar allt på golvet!

Kommentarer
Postat av: becca

ÄR HEMMA NU :D har ringt dig flera gånger men inget svar :( buhu! måste ses i veckan?

2008-01-21 @ 12:26:37
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Lisa

JAG SAKNAR DIG!

2008-01-22 @ 16:35:07
URL: http://memorables.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0