kissekiss

börjar med ett lite negativ citat! patetiska människor. blir så irriterad.

det är onsdag! vecka 7, jag har två dagar kvar på praktiken. helt sjukt vad fort det har gått.
man kan ju undra vart tiden tar vägen. humelihum?
jaja  är ju lov nästa vecka och det känns så super bra.
har pluggat större delen av den här kvällen måste bli klar så jag slipper
plugga på lovet.  nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på Scrubs!

Imorgon är det alla hjärtans dag, och det är så mysigt.
hjärtan hjärtan, puss puss.
kärlekens dag helt enkelt och man kan fira den med vem som helst
som man tycker om. En vän? ett syskon? 
jag ska iaf först fika med ebba och natta :)
sen ska jag och adam vara ensamna hemma och laga god mat
och bara mysa! har köpt lite fint till honom som jag hoppas han gillar :)


och ett jätte grattis till LISA!!  :D

Kommentarer
Postat av: becca

tihihiihii :) oh saknar dig såmkt gumman. men nu äre lov och då finns det rebeccaerika tid serruuu :D hoppas du får en underbar alla hjärtans dag med din adam :D ;D ta hand om dig!

2008-02-14 @ 11:37:46
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0