helg

image189
dans dans idag! ruuligt.   :)

just ätit Taco med mammi!! super gott.   blir en lugn kväll för mig faktiskt, adam kommer snart till mig och gör mig sällskap! ska bli kul, kolla på lets dance måste vi ju göra :D   även fast adam inte direkt gillar det så kollar han med mig :D gullet.   IMORGON så ska jag och familjen ut och käka sen ska vi kolla på Joe Labero :D  så himla kuul han är ju bara för ball. jag ska allt klura ut hur han gör! vi sitter på andra raden så blir spännande!  jag och erik ska försöka göra så han väljer oss att komma upp på scen, typ ha en tröja som det står VÄLJ MIG  på! hahah  det ska iaf bli kul!    Ha en bra helg habbihabbi <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kan man säga... ;p

2008-03-02 @ 19:49:18
URL: http://maaryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0