en fråga

låg just och läste min bok "en härlig bok"  av mia törnblom. det står något litet för varje dag sen ska man skriva egna tankar varje dag. har faktiskt skrivit på rätt bra.  endel saker blir  man nästan ledsen av att läsa, andra saker blir ja stolt över!  så tänker jag om jag kan skriva så varför kan jag inte göra så? det är på helt olika sätt, men det är ju iaf bevis på att viljan finns. viljan finns, gud vad viljan finns! kraften och styrkan ligger på en annan nivå.
jag får ont i magen. jag funderar vidare och skriver på nästa dag.
tänk vad mycket man kan drömma sig bort?  tänk så mycket man vill och så mycket man tänker på hela tiden. så mycket skillnad det skulle vara om man agera istället för att stänga in sina tankar :)
jag älskar min bok


kärlek kärlek så mycket kärlek till min adam!  underbarast helt enkelt.
till vänner, alla vänner!  leende på läpparna när jag tänker på er.

jag kunde varit ensam, är man starkare då? är man svag för att man lutar sig mot andra och själ en trygghet från dom?  är jag stark om jag klarar mig ensam?

ska äta glass nu!  mina habbi habbi :D  <3


Kommentarer
Postat av: din vän

det är härligt att drömma sig undan, bort mot tider och härligt med folk att älska och bli älskad av!
vännen vännen vännen. STOP! styrkan beror inte på vad du gör i ditt liv. din styrka är hela tiden att leva som du gör, för aldrig är det helt lätt att leva. styrkan kommer långt in från själen och ibland kanske din styrka är att gå över vägen ensam utan att du ens tänker på det. att luta sig mot någon är en trygghet, alla älskar den tryggheten vilket på det sättet kan göra mig stark för att jag får hjälp på vägen av någon annan eller för att jag känner mig säker då.. hela tiden först energi från andra till mig, till dig. dålig eller bra tar vi emot den och vilket av det de än är och även om något känns som det gör dig svag tror jag inte på det. jag tror inte på svaga människor, alla är starka, men alla är starka på sitt sätt. du på ditt, jag på mitt. för att någon man tycker om, kanske älskar ger dig, mig trygghet och man känner sig trygg med den så betyder inte det att du aldrig skulle klara dig ensam, för det gör du. det gör vi allihop tider i livet. Vad du än gör, vad jag än gör, är jag och du... starka på vårat sätt.

2008-02-25 @ 21:55:28
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

du är stark! oavsett själv eller med någon! men jag tror inte på det där me ensam är stark. de känns fel. iallafall jag älskar verkligen dig vet du varför jag gör det? för att du är du :) du är verkligen dig själv, jag älskar dig frö just den du är :) Du är en grymt härlig person. Du vet att jag finns här hela tiden ..

2008-02-26 @ 17:59:58
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0