dagen

vakna med sandra imorse :) härligt.  käka toast sen begav vi oss iväg.
Jag skulle till tandläkaren (självklart på lovet)   gjorde typ ingeting i min mun
mest skrämde upp mig tycker jag! hmm..   iaf sen åkte jag hem igen. börja att plugga nästan
direkt och satt med det i minst två timmar!  duktigt jag vet :D  adam plugga teori hemma hos sig
så då kände jag att jag med behövde vara duktig!  sen käka jag och sen åkte in till stan och dansadansa.
hem igen och duscha och fixa i ordning mig. gjort mig såfin såååå, ska åka hem till adam älskling snart!
dom kommer och hämtar mig. snällast i världen är den familjen mot mig! 
har gjort smothie nu med, haha gör det jätte ofta sen en liten människa tipsa om det, vem kan de va? (A)

nu ska jag gå, ses snart älskliiiing :D <3 LÄNGTAAAR

image181

Kommentarer
Postat av: Anonym

höööö. veeem?? :D

2008-02-21 @ 19:47:45
URL: http://miiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0