dagar som gått

är såå himla hungrig, roffe poffe håller på att gör pankakor där nere!! Mums vad gott.
får se om det blir fest ikväll, är trött och inte vart hemma sen torsdags ju.
sovit hos min älskliiing. super mysigt. får inte nog av dig. Kolla på härliga vårbilder härnere
adam och jag satt ute och hade det skönt idag. jag tog sönder en sol stol med, nästan iaf
har otur med sånt, i sommras hade jag sönder typ 3 stycken!
men kul var det, adam garva ihjäl sig vilket jag kan förstå :D



så hade vi en super mysig allahjärtansdag, bara vi två :)
laga bakad potatis med räkröra, sen mumsa vi annat gott.
helt otroligt vad vi har kul ihop!  kolla på heybaberiba gjorde vi med
adam köpte ännu en dvd så nu har vi bara en kvar :D damn vad vi
skratta. du är bäst!!


i fredag efter dansen så åkte jag till mormor med mamma och gustav.
åt semla och blåbärspaj :D
sen åkte jag bussen med gullungen!


Kommentarer
Postat av: Becca

oh vad härligt det låter :) är så glad för din skull, att ni har det så bra och är så kära :D saknar dig erika btw!

2008-02-19 @ 12:01:02
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0