balkong

när man bloggar ska man vara på bra humör, kan inte påstå att ja direkt ger någon form av utstrålning just nu.
har så mycket i huvudet. mitt humör är verkligen varierande just nu.
men nu tänker ja inte skriva mer om det, har stängt av min mobil nu
väldigt sällan det händer måste jag medge! men jag orkar verkligen inte ta tag i det nu.
man behöver tro på förändring för att förändring ska ske! right?

En del väntar på att de ska se ljuset i tunneln.
 Varför inte ta ett kliv framåt och tända det där jäkla ljuset själv?

kan skriva om något glatt istä! hmm som veckan?  den va bra bra bra.  blev krogen med erik och hans kompisar i torsdags, nickepicke fyllde 19!  fredag blev en lugn kväll med gotti hemma hos adam. adam laga bakadpotatis med räkröra till mig och christer!  det var mycket gott och mysigt.  lördag åkte in och sola med adam sen åkte hem till becca, käka och fixa oss sen blev det fest. kim fyllde 20 år och det blev mycket roligt. söndag - rent ut sagt en piss dag!  allt sabbades, jag var idiot och jag vet ingeting just nu. är de såhär det ska vara?  jag kan inte koncentera mig ett skit. ska jag be om ursäkt? ska jag kräva en ursäkt?  jag är så förvirrad.
dagiset var ändå rätt bra idag! tur att jag har emma måndagar och fredagar då hon har praktik.

det är precis det här jag menar. det jag inte ORKAR! jag behöver inte det här. är de värt det?
tänkte dränka allt tråk i att handla lite, funka... inte alls.






Mycket speciell, mycket glädje.

image163


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0