dags att skriva

Jag antar att inte allt blir bra ändå. Det känns så himla tungt nu, jag var så sjukt glad och nu är borta? hur kan du bete dig så? säga så till mig. jag känner inte dig jag blir så ledsen. Kan inte hjälpa det men ja blev så jävla arg hur du kan se hela mitt liv som en liten sak? allt som hänt allt du gjort för dig är det något litet. bara för det finns dom som misshanldat, knarkat och dödat i din omgivning så tror du att du är mildare än dom. I dina ögon är det något litet att du förstörde hela mig. jag tycker att det är lika hemskt det du gjort som dom gjort. jag har inte fått ett skott i magen men ja har fått så mycket smärta genom dina ord och hela dig så det räcker inte med 20 kulor.  Dom förstår ju, jag sitter och lyssnar på en knarkare som slagit sin fru, han är smartare och han har gett sig. Hur du kan säga så inför mig det är inte klokt.  Jag trodde för mycket jag ville för mycket. Kommer fortsätta besöka dig men om du lämnar det där hemmet så förlorar du ditt sista barn med. Jag har inte ork mer, jag stannar inte om du sviker mig igen.

I min blogg kommer jag skriva om hur det går sista året i skolan, hur hårt jag ska plugga. I min blogg ska jag skriva om mitt jobb som kan vara bland det värdefullaste jag har!  Jag kommer skriva om hur jag kämpar med mitt körkort tills jag fått det. Om min pojkvän som jag respekterar och älskar så enormt. Om vännerna som jag fått lyckan att ha. Jag kommer skriva om min pappa och hans liv.Jag ska skriva om musik som jag älskar och dansen som är en del av mig. Kommer skriva om så sjukt glada stunder samt dom tråkiga. I min blogg kommer jag skriva om allt det här om och om igen för det är precis vad jag vill göra! Vill du läsa min blogg? jag öppnar mig för att lära mig att aldrig mer skämas över mitt liv. Såhär lever jag och det är det som gjort mig till den jag är :) och just df läser du min blogg. Inte ännu en mode blogg, det här är endats Erikas blogg som berättar om det du aldrig läst.

Jag ska käka mammsen goda mat nu! =) hihi. imorgon berättar jag om hur min dag/kväll var igår när adam kom hem! ska få bilder av adam som hans pappa och mamma tagit. Tar allt i ett fint litet inlägg imorgon :D

HEJ DÅ :D <3


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är en hemsk sjukdom som tyvärr drabbar allt för många =/



Jodå det är bra med mig, börjar dock få nått influensa liknande i kroppen så är lite små hängig men annars så :)

Själv då?



Vet inte, men minns du mig föresten så det inte känns som att du svarar på frågor från en främling :P

2008-08-19 @ 01:20:41
URL: http://pixlers.blogg.se/
Postat av: w3

Du är sjukt stark Erika, Älskar dig <3

2008-08-19 @ 17:16:18
Postat av: Becca

Du är sjukt stark, modig och har en sån vilja! Och det är med ditt mod, din vilja din styrka och framför allt ditt hopp du kommit så långt :) och tack vare att du rä dig själv! Men tappa aldrig hoppet, oavsett hur svårt det är! Gör inte det! Jag tror på dig, har jag gjort sen jag lärde känna dig! Du kommer verkligen gå långt :)Jag är så stolt!

2008-08-19 @ 19:30:57
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: sara

Gumman du kan vara bland dom coolaste människorna på hela den här planeten! jag ser upp till dig :)

2008-08-22 @ 12:57:07
URL: http://sarararaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar ditt hår och din frisyr!

2008-08-31 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0