tisdag

Ikväll är jag med min pojkvän! sådär mysigt som de bara går att ha med dig :) älskar att bara ligga och prata om allt och inget, du förstår mig så bra och jag älskar att dela med mig av mina knäppa tankar till dig!  ska sova hos mig inatt och det innebär skjus till skolan :D lala precis vad jag behöver, (mer sömn)   mitt schema måste ändras. jag nekar inte, jag ska jobba hårt i år men ja tänker inte göra det om ja vet att andra har det lättare med exakt samma ämnen bara på andra tider! nepp jag går inte med på vad som helst! som SENIOR har jag fan ett och annat att säga till om ;) beredd att ta bort nåt ämne för jag känner redan nu att dte kommer bli tufft och bli det för tufft så kommer jag inte ha viljan och ja vill ha den!
"se det inte som en skola, se det inte som prov, läxor, tvång,plugg se det som sista året som barn och sista året som du gör det här"  visst fixar man det då?  jag behöver det.

vänja sig vid att lägga sig tidigt kommer nog ta några månader för mig haha, men men det kommer väl.

Adam kom hem i lördags från sin resa i cypern! och damn vad ja sakna honom, var så underbart att se honom igen. vi åkte till hans landställe där det var släktfest som var hur kul som helst! lekte och åt och drack gott! Fick träffa ännu mer av adams härliga släkt.  Här är lite bilder :D











Kommentarer
Postat av: ullis

Jag har hoppat av desvärre, börjar ångra det nu -.-

Vad går du för något? :)



Du kan svara till denna andressen ist, eller lägga till mig på msn om du vill [email protected]



kram

2008-08-19 @ 23:25:03
URL: http://metrobloggen.se/pixler
Postat av: Becca

Vad söta ni är :)

2008-08-20 @ 15:09:01
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0