sum

såå dålig på att blogga, men dagarna går verkligen så läskigt fort så när man ska berätta om vad som hänt på tisdagen så är det redan söndag! helt sjukt att det bara är typ två veckor kvar på det efterlängtade sommarlovet! Liksom var är det? känns bara som det har varit en lång helg. Jag har jobbat, varit på adams land, badat, krökat, varit med familj och vänner. Det mesta är som vanligt ju bara att jag jobbar istä för skolan och badar istä för tränar typ. sån tur är har man ju mer att se fram emot innan sommaren är HELT slut :D 

lova att skriva om de i bloggen men ja antar att jag inte är så stark som jag trodde. han har åkt nu och ja saknar honom så fruktansvärt mycket. hoppas på att få hälsa på dig nästa vecka. jag vet att det här är det bästa, är glad samtidigt som det är sorligt. <3

Jag har ny mobil ju! fan så skeptisk jag var mot nokian, har varit så trogen min sony ericsson. Men jag blev helt enkelt kär haha och det blev ju super bra till slut :D grymt ljud i den med.

bilder:








Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en likadan mobil, den är grym (:

2008-08-04 @ 15:25:18
URL: http://johannaullrika.blogg.se/
Postat av: carro

BLOPPIS I MIN BLOGG!! Sist jag hade bloppis var det väldigt populärt därför har jag rensat garderoben ännu en gång i hopp om att ni, mina fina läsare, ska hitta någon godbit som just Ni vill ha :)

*



Jag hoppas något faller just Dig i smaken!



*

rosetty.blogg.se

2008-08-05 @ 22:20:04
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: Becca

BÄSTA ERIKA <3 SAKNAAAAAAR DIG!

2008-08-06 @ 23:02:30
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0