pluttan

Ikväll åker min bästa vän till Turkiet! super kul för dig becca, är så glad för din skull:)   men känns så knasigt för ja har inte kunnat setts på hela veckan för ja varit sjuk och nu ska hon åka :(  så blir det en vecka till. 2 veckor utan dig!!  känns as dumt, känner verkligen hur mycket jag saknar min plutt. älskar att va med dig, se dig skratta och va knäpp som bara du kan vara. älskar våra myskvällar med gott och se på oth eller nåt annat bra :) älskar allt med dig och ja saknar dig så himla mycket och komme sakna dig ännu mer nu i veckan :(:(   <3

dumt att gå till skolan idag mår sämre nu =/  åhhh, så ska jag jobba imorron med men kan inte säga nej! Saknar jobbet med så ja vill verkligen..  ne nu ska ja lägga mig ett tag  sen ska ja säga hej då till becca:) krama och pussa dig massa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0