pappakram

tackar för igår, var super kul :)
Jobbet gick bra, kom ju hem skapligt igår så det va skönt!  jobba ju inte så jätte länge heller. Bara måste skriva om min dag för den har varit otrolig. Åkte till min pappa efter jobbet med henka, inte setts på så länge så det va så underbart. Pappa kramen värmde mig så enormt.  Det var super trevligt folk där och alla verka så snälla, fin pool och allt fanns. Såg schemat det var verkligen precis som man ser på filmer. Så som pappa förklara verkar det verkligen intressant, han sa att dte är super tufft och att han har bryttit ihop massa gånger och de kan ja verkligen tänka mig. Liksom sitta och prata om allt man har gjort mot dom man älskar och sig själv. Det här är en dröm för mig att ha min pappa där. Det ja har hoppats och kämpat för hela mitt liv, och det är aldirg för sent! jag har fått ett nytt hopp och den här gången kommer det gå igenom det bara känns så himla bra. Pappa visa stolt upp mig och henka för sina vänner och det kändes som dom visste allt om en för pappa har berättat hela sitt liv för dom. Dom visste allt. Förstår att det är jäkligt jobbigt allt de här men ja tror på det. jag tror stenhårt på att det här är det bästa och fan han kommer fixa det, om han bara vill!  Var verkligen skit jobbigt att säga hej då, men vi ses ju snart igen. Kommer hälsa på dig varje söndag det lovar jag och säga allt nytt som hänt inom OS och så ska jag plugga igenom tidningarna nu :D   dom får varken se på tv eller läsa tidningen så pappa har lite panik han som är helt galen i båda två :D spec sporten haha.  känns såå sjukt bra att skriva det här, är bara så glad! sjävlklart är det tufft som fan men det är det bästa och det vet jag. Jag fixar det här om du gör det <3

lägger in en bild från gårdagen :)


golfen idag!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Snygg outfit!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-08-11 @ 08:10:52
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Nej, med famlij och hälsa på släkting =))



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-08-12 @ 20:53:21
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: mi¨sen

irika jag har en nya blogg :O :D

2008-08-16 @ 10:51:03
URL: http://fredotmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0