Hello!

Ny söndag! Kom just in från en härlig kvälls promenad, verkligen skönt väder ute :)  Sol vill jag ha mer av även fast skolan börjat så behövs det härligt väder. Varit på Lida gård idag med och hälsat på pappa, var mycket bättre idag så det var skönt :) 
Skola imorgon, NU börjar det på allvar haha tycker jag iaf. har inga större problem med det. allt kommer gå så sjukligt fort så det är lika bra att ta vara på alla dagar. Bestämt mig för att ta bort samhäll B nu iaf, har 200 poäng för mycket och det verkar som det är en onödig kurs för mig så ja varför inte? slutar 12.20 på måndagar och börjar 12.50 på fredgar om jag gör det så det blir ju as skönt.

Idag flytta Moa (adam syster)  till sthlm, hoppas allt går bra, är verkligen kul för henne :)  adam och jag  köpte godis en bok och ett fint kort till henne som lycka till present! 

och ja just det, ska väl nämna den lilla detaljen.. JAG SKA TILL TURKIET 17 SEPTEMBER :D:D haha skapligt glad jag är då.  Jag ska åka med min adam och det kommer bli så underbart.  Vi gick in och kolla runt lite vart vi skulle osså vi båda ville till Turkiet för ingen av oss har varit där så hade vi så sjuk tur! Jag kunde inte åka före 16 sept och så fanns det ett 4 stjärnigt hotell den 17 för ett jätte bra pris :D kunde inte stå emot det så vi boka dagen efter!  Kan det bli en bättre månad för mig?  start den 4 september sen händer det bara mer o mer!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så glad för din skull <3

2008-08-25 @ 18:06:06
URL: http://fredotmaria.blogg.se/
Postat av: Becca

så himla glad för din skull älskling :) du anar inte!! du rä så fucing värd det

2008-08-25 @ 19:11:36
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Moa

oh vad roligt gumman! fy fan va avdunsjuk ja är nu,vill med åka men niklas vägrar .P ursch för mig.hehe

2008-08-26 @ 15:59:33
URL: http://nmoamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0