torsdag

Jag är fast! helt såld i min bok. Jag läser den hela tiden, på morgonen, på bussen, lektionen, spårvagnen och när jag kommer hem. eller jag slutar inte läsa den när jag går av bussen och går till huset ens. Galet vad fast man kan bli men den är så otroligt bra! aldrig har jag varit så tokig i en bok! börja läsa den igår och nu är den nästan sluut och jag vill inte att den ska ta slut men vill heller inte sluta läsa. från start har jag dyrkat boken! 
Liza Marklund - Gömda  läs den, verkligen! Så otroligt bra och det är en sann histora om Mia som blir misshandlad av sin fästman. Så arg blir man när man läser den, usch.
Men fick slita mig från den när jag hade gympa och gick en sväng på stan med adam! handla lite och sen käka vi pizza :P  Nu är jag hemma och nördar vid datan.  söker lite jobb, har lita små panik över det där men jag har iaf gjort mitt bästa! det vet jag och det är huvudsaken.  Jag är lycklig som har så många som bryr sig och verkligen försöker hjälpa mig! min underbara mamma, mormor, mammas vänner, pojkvän och mina vänner! jag är en lyckans ost när det gäller den delen!

Fredag imorgon, gud så underbart!  men nu blir det att läsa vidare min bok!  ha det bra alla, mina besökare har stigit enormt, hmm vad beror det på? 

Rebecca min stjärna du vet att du är viktig för mig! tvivla aldrig min kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Becca

för att du är så bra och alla vill läsa om vad du skriver :) för att du ahr en sån fanstaskit persnlighet :D jag menar vem vil inte ta del av den :)?

2008-04-19 @ 15:56:17
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Emelie

Du måste läsa Asyl och Mias hemlighet också, detär ju fortsättningen ;D

2008-04-28 @ 22:14:33
URL: http://emeliesophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0