Tjolabandola!

solsolsol idag!!! jisses helt galet skönt. jag drog ifrån skolan efter lunch! kändes inget vidare att vara där, blev bra depp!  så åkte och träffa sandra älsk istä, köpte lite gott och la oss i vasaparken och stekte och myste!  jätte skönt, blev lite kallt efter ett tag men ändå. Kom precis hem och då överaska mamma och erik med att vi ska grilla! gottt, längtat efter det såå länge :D  finns inget godare nepp nepp!

såg dom nya avenyn avsnitten igår, men nu blir jag lite sur för det går mot det sämre!  bäst var det helt klart i början tycker jag!  det är ett klockrent program men det får inte tappa tråden mer, känns som det går in i en ny bana.


det klart att det inte är lätt, inte lätt att blir slagen, nerkränkt och inte kunna prata om det! 
stänga inne, blunda och hoppas det försvinner!  det kommer aldrig försvinna, måste
ta tag i det från början. dölj svagheten ta fram styrkan. 

GÖMDA

image224

Kommentarer
Postat av: n

man blir såååå glad av vädret!
o ja va på comunitell förut, hah!
min kompis va på intervju hos snäll-fredrick :)

2008-04-21 @ 22:14:57
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0