Tisdag

hopp nu är lovet slut och skolan rullar på, tråååkigt som bara tusan men det är väl så det ska vara!  mitt lov var iaf väldans skönt och luugnt! jag behövde verkligen det bara göra allt och inget. Var med adam största delen av lovet :) blir så depp av tanken att det är typ 2 månader kvar,  fiiii vad illa.  Bara att hålla ut, sommaren är nära det vet jag ju för tusan. Är såå mycket i mitt huvud nu känns som jag har tusen saker att tänka på df ja har ont i huvvet så ofta nu. 1 april idag och sjääälvklart lurades jag :D  haha adam och mamma blev mina offer!!! såå kul jag sa att jag var med barn och att det hade gått så lång tid att jag måste till sjukhuset osv,  såå kul jag var faktiskt väldigt bra på att hålla masken trots att adam såg sååå rolig ut, men han var så söt och förstående så det känns ju bra ;D  han blev väldigt lättad när jag viska april apirl sen kan ja lova haha!  sötnos.
gått på stan idag, vi köpte paket till Moa som fyller 24 år imorgon så ska bli dubbel kalas hemma hos dom:)  funfun. 
Har varit på jobbintervju på lovet med och väntar på att dom ska ringa blir gaaalen asså RING BARA!! 

blogg är tråkigt :P har inte läst någons blogg på as länge, haha och ja skriver knappt heller längre! men men kul att ha ibland antar jag väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0