partydag

LÖRDAG :D  äntligen heelg,  M M MMM!!  just ätit frulle hos adam! nu står han ochc borstar tänderna och dansar till min musik haha!!!!  igår var vi på bio, vi såg VARG med Peter stormare.  Den var riktigt bra, älskar Stormare han är såå cool och härlig. En riktigt intressant och bra film, lite svårt för när det är djur inblande men den var jätte bra. Gå och se den nuuu :) Var på stan en sväng innan bion med, handla lite fint, invigde Monki med!  inte varit inne där så mycket men hitta två super coola plagg! sen lite annat från hm och en ny navel piercing med eftersom jag tappa min när vi körde laserdome, haha aa så mycket gick jag in för det :D  så jäkla kul var det, kolla bilder på min bilddagbok eerika-    IKVÄLL är det party på högsta nivå! är sååå laddad, ska bli såå kul! ska röja med min ölhatt ;D 

jag ger upp mitt letande, jag har fan gjort allt jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0