lyckadkväll

gaalet rolig kväll igår! roligaste på länge!!!!  massa folk!  hela kvällen var klockren, dansa och röjde hela kvällen med härligt folk :)   kunde absolut inte blivit bättre.   vänner och pojkvän som gjorde min kväll helt grym :)  lyckadlyckad!  adams och min present till bengan var ett golfset från Brio och han blev super glad :D  haha så himla kul.  bästa festen på hur länge som helst!!    sen när jag och adam kom hem så myset vi framför brasan, helt ensamna hemma!  mysigt värre. <3  super kul att träffa Natalie med =)  riktigt roligt!
Tack Bengis för en helgrym fest! 

nu ska vi se på film!  skriver imorgon :)  PUSSSS


Kommentarer
Postat av: natalie

hallo :D
mm skitkul kväll :D

2008-04-20 @ 20:19:11
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: Becca

mm de var jätteroligt fakstikt :) jag hade med skitkskojj :D så roligt att du var där med D:

2008-04-21 @ 19:27:02
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0