här idag

helgen sluuut och den var toppen! Maskerad i fredags, var pang full men kul var det!  jag var troll och natta va rambo ;D  haha.   somna med kläder och smink på, inte kul att vakna så!  illaa asså.  Lördagen käka och myste hos adam sen drog vi till arping med anden och dom där det var lite party. Jag var inte på topp direkt, super sjuk och bakis men men. Trevligt att träffa vänner!   sov till humm tolv tror ja,  sen åkte ja till natta och hämta mina grejer!  väldigt slappslapp dag men jag är ju sjuk såå, det är okej baha.  ingen röst kvar nästan, blir nog inget sthlm för mig imorgon känns inget vidare bra att ge sig iväg när jag mår såhär.  Hoppas jag mår bättre iaf så jag kan träna på kvällen.

dom som står för att dom gjort fel, dom som ger mer än ord.


när texten blir musik,




Becca min ängel, bästa vän! betyder så mycket.


Kommentarer
Postat av: Becca

thihi :$ det är du som är min lilla ängel (A) du betyder jättemycket för mig älskling!!

2008-04-27 @ 21:23:40
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Becca

vad bra då :) då blir det den!!

2008-04-28 @ 17:47:48
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0