......

du kommer blir chockad!  du kommer ångra dig. du kommer att hata dig själv för allt du inte såg!
du stänger mig ute som att det inte fanns, men det finns varje dag och om jag fick dela det onda med dig skulle det lätta. jag ber inte om hjälp med ord, men varför ser du inte!  nej du ser inte. jag vill bara känna att du finns.

det taaaaaar!!  ska jag hoppas ska jag ändra ska jag se framåt ska jag le?  när inte ni gör det! vi har stannat upp, vi har slutat leva för länge sen, vi bara finns för vi ska finnas. jag tävlar inte, jag håller bara ut!   jag lyssnar på mina texter jag peppar, men för helevte det är förstört. vi är, du är! jag är.   vem tävlar jag med? 

ska jag skriva att det inte är rättvist?  tänker jag inte. jag tror på gud, jag tror på livets menning.

Kommentarer
Postat av: Becca

Du är så fantastisk! och du tänker så himla rätt! Fortsätt jag tror på också på gud men någon jag mer tror på är DUU erika precis du :) DU är så himla bra bara för att du är du

2008-04-28 @ 20:45:53
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Becca

hihi tack :) mm allting är från Lindex :) de har riktigt snygga saker måste jag säga!!

2008-04-28 @ 21:19:38
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Anonym

allting har en mening. liver har en mening och gud har en mening! allt som finns där för dig.
oavsett allt är jag alltid vid din sida.
du är alltid en trygghet och ett lugn och alltid godhjärtat! för aldrig menar vi väl illa (A)
Erika Karlsson-Marias vän! oavsett!

2008-04-29 @ 20:39:39
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: fanny

älskling finns alltid vid din sida.
hoppas det blir riktigt mys på torsdag bästa erika ses imorn älskar dig

2008-04-29 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0