a new

ny vecka! men den är ju slut snart visst?!   helgen var iaf trevlig med party och myskväll. Imorgon har vi sovmorgon och ingen är gladare än jag!!!  puuh så skönt. räknar ner veckor och dagar varje dag känns det som :P tills skolan äntligen är sluuuut för den här gången!  happy for alla treor! ni måste vara lyckliga :) 

en tanke till lilla Engla!  det är så otroligt hemskt de som hänt. jag blir arg och ledsen samtidigt! jag kan inte tänka mig hur dåligt hennes familj måste må. att ens barn blir utsatt för något sånt här är ju det värsta som kan hända. finner inga ord för den människan. tänd ett ljus för Engla i ditt fönster ikväll kl.21  det ska jag göra!

imorgon ska jag vara barnvakt till gustav! min mysplutt :D

image221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0