<3<3

hemma hos adaam! han står i duschen och ja sitter här och nördar :P  Idag körde vi bowling med klassen, ap kul var det. Länge sen jag körde, måste göras om snart :)   efter bowlingen så åkte ja ner till stan, så ringde adam och lätt piss ledsen och då förstog jag att han inte klara det men sjävlklart skämta han och blev super glad och ja att han klara det :D  såå KUL ÄLSKLING!  Han hade alltså teoriprov och han klara det på första skrivningen, såå duktig!! så mötte upp honom och han var så glad :)  så nu är jag jätte glad, fick upp mitt humör verkligen! behövde verkligen efter att ha pratat med pappa. jäkla skiit vad arg och ledsen jag bliiiiiiiiir.

tack för dina ord, tack för att du är du mia <3

positivpositivpositv jag kan jag kan!!!! jag är bra jag vet det, visst.

Kommentarer
Postat av: Becca

du kan du kan du kan :)

2008-04-12 @ 17:21:13
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0