yeeee

ja men va mysigt! blivit sjukt och allt. fy tusan! inte sovit nåt inatt typ jag som verkligen behöver sova ut, men ICKE! haha. jaja det blir väl bättre! kan inte direkt missa mer i skolan, usch har lite att göra men har ingen ork! vet inte om det beror på att jag är sjuk men är grymt trött i huvudet just nu.  jag skulle behöva sova en vecka känner jag! men nu kan jag inte ens sova längre så vad ska jag göra? humelihum.   iaf så fyller jag år imoron :D weeiii! 17 urk thats suck!  sämsta åldern. men det får väl gå det med.. igår va jag hos friösren :P  klippte och färga! kort och mörkt är det nu! får väl se hur länge det varar. 

SEPTEMBER är en intressant månad. händer mycket! :P

Jag fyller år!
Mamma fyller år!
Mammas fest!
Becca och Alex  1 år!
Tandställning!
Ensam hemma en vecka!
Ebbas Proteam!
Åka till syster!

så mycket än så länge!  det blir finfint :D hih..  ooooww saknar napa såå mycket! tänker på det varje dag!  måste prata me chris så man får lite tebax blickar! haha.. underbar tid i ayia napa.

Match ikväll då, eftersom jag blivit nykterist så ska jag va hemma ikväll med och umgås med familj! hah.  partylivet är hårt kan ja lova!  tsssss.. 

image36

Klockren musik!

Sean kingston - Me love
Fort minor - Where did you go
Nelly - Wadsyaname
Fat Joe  feat. Lill Wayne - Make it rain


Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis Erika ;D

2007-09-09 @ 12:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0