Our lips, can touch

du får mig att le, du får mig att skratta,
du får mig att må så bra. det finns alltid kvar.
se dig i mitt rum, i vår miljö. känslor som berör <3

Igår var en toppen dag! skolan var dö rolig, iaf på idrotten och karaktären! antagligen för att vi lekte :P jag är som ett litet barn i huvvet haha. sen träffa jag adam en stund på stan och sen träffa jag ebba och då försvann pengarna :O köpte skor, tröja, jeans och smink! jätte kul med lite nytt. tänk så lite kan kosta så mycket!  men kläder gör en glad, pengar gör en glad! tyvär så är det så, det ska ju inte vara så men inte mig emot. MAT gör en glad också, finns inget bättre. billsson gillar mat kan ja lova, han äter en skål varje dag! värsta feta! fan han kmr ju bli övertjock! ÄLSKAR BILLSSON!

Idag så var det en skön dag, tog skolfoto! jag tänkte att ja skulle bry mig massa men sluta med att ja satt upp håret i en klämkläm iaf :D så det får väl bli som det blir!  som en MYCKET smart människa sa, det är ju JAG iaf! huvudsaken.  sen käka godaste maten i skolan hah sen åkte hem, då var min GUSTAV här (brors barn)  sötaste skitungen. busa me han lite. sen fick man nytt besök! haha det var trevligt.  skulle träffat min victoria idag men det blev lite sent så får ta det nästa vecka eller imorron. saknar dig pluttan <3  

idag tog ja min sista tablett! pencilin tiden är OVER! sköönt.  i helgen är det viserligen fest men det är 50 års fest! MAMMI FYLLER ÅR! så himla kul. kommer bli toppen. det jag styrt med till det är att hitta en bra fotograf och så har jag och mina 3 bröder tagit en super fint kort! köpt en jätte fin ram så det blev en stor tavla med hennes snygga barn på :D  det blev verkligen super bra! 

nu är jag tom i magen. mat tack. Roffe är i full rulle där nere men liite segt går det allt :P haha


är jag lycklig för jag träffa dig?

image42

Kommentarer
Postat av: mia

jaa just det.. det är ju vi, kom på att jag sa så så fick lägga till det på sidan jag med. det är så sant erika. säger så mycket men gör själv så lite. hur fungerar det igentligen?

2007-09-19 @ 18:25:01
Postat av: Lisa

saknar dig stumpan :) ses snart ?

2007-09-20 @ 21:13:07
URL: http://memorables.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0