ny dag!

måndag!  sega måndagar men klara mig igenom den här med. hah. träffa adam förut sen åkte jag hem, och nu kollar jag på IDOL och myser med Billsson som för övrigt är SKIT COOL!  kulkul.  

helgen var jätte bra! såg på bio i fredags! jätte bra film "ett öga rött"  rekomenderas starkt! hur bra som helst. åt thai mat först sen öste på med massa godis! ebba och jag hade sjukt ont i magen kan ja lova. + träningsverk + skrattverk. haha.   sen lördag var det min mors 50 års kalas! toppen dag! verkligen. mycket släkt och vänner och mammsen va såå glad!   sen på kvällen åkte vi till jacob i ljunga. också lyckat! inte druckit nåt sen napa så det satt fint ;D   söndagen blev väldigt lugn, var bara hemma men det var skönt.  Nu är jag och bror ensamna hemma en vecka! mor och roffe poffe är ute och reser.  fusk men men :P   LEDIG på torsdag, så skönt då. sova lite mer.

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ vill inte

HEJ DÅÅÅÅÅ!

image43  image46

Toppenkväll!
image45

Kommentarer
Postat av: sara

aow är det tandställningsdags erika :/ ?

2007-09-25 @ 13:01:57
URL: http://sarararaa.blogg.se
Postat av: erika

mm men jag viiill inte juu =/

2007-09-25 @ 16:36:52
URL: http://irikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0