hemnma igen

då var det svergie igen då! tänkte skriva lite om resan nu, jag antar att man ska skriva att man haft skit kul osv och det är precis vad jag kommer göra! ingen överskattning! bara tråkiga fuckers som tycker sånt! hela veckan var underbar! bästa jag haft. så jävla kul och så underbara människor. alla är super glada och på bästa humöret! vart ska jag börja? ska försöka få med det mesta :D  vi landa i ayia napa runt 02.00 sen var det bara att packa upp och allt sen drog vi till Blue moon direkt! där var vi väntade av ägaren som ida känner! skumparty var det och det var sjukt kul! skum upp till bröstet!  kommer in där och blir bjuda på drink sen hör man NORRKÖPINGS BRUDARNA ÄR HÄR!!! gaaaaaaaaaahh så grant. alla bara skriker och där står ida, natta och jag i mitten och röjjer i skumet! vilken känsla.  framåt 6 var det dags att dra hemåt! vi mötte våra nya grannar direkt! våra engelsmän! dö sköna vi drog ner till poolen och bada fast det fick vi inte så vi gick upp till vårat rum och söp vidare! sen öppna poolen och vi bada och drog igång musiken! så det blev inget sova den natten. jag kan fan inte skriva dag för dag det blir för mycket, men vi bada, sola, åt, dansa och drack varje dag! Ida och jag åkte även moppe med JT och Antonio till stranden :D hahah det var också riktigt kul!  men det blev väldigt hårt att supa varje dag det märks nu kan jag ju säga. blev bjuden på massa dricka hela tiden. rolgaste var på Happy Bar en kväll när vi betala typ 60och drack hur myckt vi ville i 1 h. kan ju tänka hur packad man blev.  Röjde på GRABBARNA GRUS 4 av 6 kvällar, as härligt att börja kvällen där sen vidare.. allt var perfekt!!!! saknar allt och alla så mycket! man var inte annat än lycklig där nere. svenska brudar är populära kan jag ju säga! man behöver inte betala mycket då. haha.  näst sista kvällen med Chris, DD,wayne och mily var klockren!  våra grannar som vi var med dö mycket. bästa killarna :D 

 jag kan inte säga så mycket mer fan!  haha bästa jag gjort i mitt liv. alla gör en så jävla glad och man kan inte ha tårkigt där nere! BÄSTA!!!!! nästa sommar jag lovar jag ska tebax.  Grabbarna grus, blue moon bar, happy bar, reggeparty, Froogy! ställen man måste besköka i ayia napa!  


hatahata norrköping! vad har folk för problem?  åhhhh blir galen.


några bildern nu, resten kommer imorgon!

I SAY AYIA YOU SAY NAPA

image13

kröket börja på arlanda

image14

bästa!

image15

dennis och chris slocka! ja mobbar :D

image16

image17

image18


image19

image20

krökaren ;D

image21

image22

image23

image24

JT och Ida

image25

image26

Jag och neger JT  :D

image27

röjjer på baren!
image28
image29image30

norrköping finns överallt! haha

image31


image32

image33

image34

image35

min nalle puu var napa maskot :D


Kommentarer
Postat av: mia

Va härligt tjejer <3 shit va kul :D

2007-09-06 @ 17:40:58
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: Linnea

Guuud va härliiigt :) Ja är inte avis,nej nej ;D Nu ska ja fan me dit =D hihi

2007-09-06 @ 21:20:43
Postat av: natalie

kuuuuuuuuuuuul ! = D

2007-09-07 @ 14:47:10
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0