haha!

Idag så har jag köpt en hamster!  japp det har jag, ingen aning om vf men jag hoppas den gör en gladare :D  var nog mias och min tanke iaf!  han är jätte cool och jag har sagt att han ska heta BILLSSON!  nu har jag gjort jätte fint i hans hus. han kommer trivas hos mig tror ja :D    jisses min mor kommer bli helt yr på mig, ofta drar hem en hamster helt plötsligt hahah!   heeeeeelt galeet galen.  tack för hjälpen idag mia! billsson kommer tycka om dig nu! även fast du trodde han var död och vände på hela lådan! hahah

nu har jag pluggat med, skönt att ha det klart. men har en grej kvar att skriva. men nu måste jag käka och mysa med den där kaninen så han inte blir en sån jäkel som bits och har sig. -.-

vill ni se han? :D  klaaaaaaaaaaaaaart!!

image37

Mia håller i billsson på bussen :D

image38
image39
image40

Kommentarer
Postat av: mia

ååå vilken älskling till hamster :D du är bäst erika

2007-09-13 @ 16:19:35
Postat av: Lisa

haha vilken sötnos :D

2007-09-13 @ 19:33:10
URL: http://memorables,blogg.se
Postat av: Carro

VA SÖÖT

2007-09-14 @ 10:35:52
URL: http://carolinanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0