GOODBYE

måndag.  skolan var riktigt seg, jag fixar inte det här. sluta med att jag gick ifrån 2 h tidigare! idiotiskt men jag har verkligen ingen ork! gick med mina negativa tankar på stan med natta som nästan slog ner mig för jag var så hård. men men jag vet inte vad som är fel faktiskt. kan inte sätta fingret på det! jag känner det i hela kroppen bara att det inte stämmer! jag hoppas det vänder.

min becca kom till mig idag :) så himla underbart! hon är så himla bra! jag älskar att vara med dig! tyvär så tyckte inte billsson om becca så han kissa på henne :D haha, så jäkla kul! garva ihjäl mig! men får väl hoppas att alex hade rätt  som sa att billsson bara tyckte du lukta gott! haha. men  JAG ÄLSKAR DIG! så inget kiss här inte :P <3

nu ska jag mysa me billsson och se på ID!  HEDDÅ
'

ge mig kraften jag hade

image41hon är BÄST!

Kommentarer
Postat av: Rebercca

haha åh vilken snygg bild jag fick till när jag skulle pröva erikas nya kamera =D riktigt hett or not ;P hahha. Du är ju för underbar :) glad jag blir och snart får vi ses igen? hahha hälsa bilsson :D att inte KISSA på mig igen :D

2007-09-17 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0