= /

blir så förvvirad! herregud jag  trodde seriöst jag skulle svimma idag! 
hur kan det bli såhär?  jag förstår ingenting. 
jag satt med min mobil förut och hade menyn uppe,
sen börja ja trycka till höger och till vänster samtidgt så
den lixom bara yra runt skit snabbt. o
ch ja blev helt paff och kände igen mig så mycket! precis så jag gör,
 jag springer omkring och saktar aldirg ner,
jag söker ständigt efter nåt bättre eller nåt annat över huvudtaget.
inte konsigt jag har sån huvudvärk jämt. 
jag hittar ju inte min ro jag tittar överallt och försöker se om det passar för mig. 
ska väl inte vara så svårt. jag är sämst på att fatta beslut.

jag kan inte se verkligheten.

hur kan jag låta en människa ha sån kontroll över mig?  varför jag ens bryr mig förstår jag inte.


Kommentarer
Postat av: mia

beslut är svårt, men någongång behövs dom och då måste de se till att det går åt rätt, gör det inte det är det ändå inte hela världen gumman. du vet vart jag finns!-- alltid här.
förstår dig

2007-09-26 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0